05.02.18

Kuidas ma tegin endale paberist lambikupli / Diy Origami Lampshade



Kas oled tüdinenud laes rippuvast alasti pirnist? Mina olin ja otsustasin endale ise lambikupli teha. Inspiratsiooni leidsin Pinterestist. Sealt leidsin ka toreda blogi (saksa keeles), mille järgi sai kuppel tehtud. Voltimiseks kasutasin samast blogist seda skeemi.

Alasti lambipirn laes
Ma tegin kupleid kaks korda, sest esimese eksemplariga ma ei olnud rahul. Esiteks ei olnud seda paberit, millest ma teha tahtsin, nii pika ribana kui vaja. Selleks kleepisin riba juppidest kokku, aga kleebitud ühenduskohad jäid ilmselgelt läbi kumama ja see ei meeldinud mulle. Teiseks ei olnud paber ka piisavalt tugev ja ei hoidnud volte tugevalt sees.

Esimene katse

Tegemise käik:


Abilisega õige suurusega paberit mõõtmas
Mina kasutasin paberit suurusega 30x90 cm
Murdejooned käisin üle tühja pastakaga, et pärast oleks lihtsam voltida ning et voldid oleksid ilusad ja korrektsed
Ettevalmistatud murdejooned
Kõik voldid murdsin korralikult maha
Kupli paber pärast voltide tegemist
Volditud riba teipisin kitsamatest külgedest kokku, et moodustuks toru
Paela jaoks aukude tegemine
Paela aukudest läbi ajamine, et nendega uus kuppel pirni kohale siduda
Valmis kuppel altvaates
Valmis kuppel

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar